ترجمه رسمی

  • ۰
  • ۰
در قسمت قبل به 5 مرحله ابتدایی جهت راه اندازی یک بیزنس در انتاریو پرداختیم. امروز نیز در ادامه این مقاله باقی مراحل را با هم دنبال خواهیم کرد.
6. یک طرح تجاری بنویسید
طرح کسب و کار نقشه راه کسب و کارتان را در اختیار شما قرار می دهد، پس حتما زمانی را برای توسعه آن اختصاص دهید. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید یا احساس می کنید تحت تأثیر این محدوده قرار گرفته اید، یک الگوی طرح کسب و کار می تواند کمک کند.
همانطور که طرح کسب و کار خود را تدوین می کنید، متوجه خواهید شد که در چه وضعیتی هستید و کجا باید زمان یا منابع مالی بیشتری را اختصاص دهید. در مورد امور مالی، طرح کسب و کار شما می تواند به شما کمک کند تا از بانک ها یا سرمایه گذاران تامین مالی کنید. در حالی که ممکن است هزینه های راه اندازی را پوشش داده باشید، اغلب یک تا دو سال طول می کشد تا بسیاری از کسب و کارها به سود برسند.
 
ممکن است احساس کنید نیازی به تدوین طرح کسب و کار نیست. به خصوص اگر شما یک مالک انحصاری هستید که در حوزه کاری خود با شبکه گسترده ای از مشتریان بالقوه تاسیس شده است. اما این فرآیند می تواند برای هر صاحب کسب و کاری ارزشمند باشد. این می‌تواند به شناسایی فرصت‌های جدید یا خاص، تعریف اهداف رشد، یا یافتن همسویی با مشتریانی که ارزش‌های مشابهی دارند کمک کند - همه اینها می‌توانند سود شما را تقویت کنند.
 
به خاطر داشته باشید که طرح کسب و کار شما کاملاً مشخص نیست. با پیشرفت کسب و کار و بازار، چشم انداز شما تغییر خواهد کرد، بنابراین به دنبال یک برنامه محکم باشید، نه یک برنامه کامل.
7. یک حساب بانکی تجاری باز کنید
با باز کردن یک حساب تجاری، امور مالی کسب و کار خود را مستقیم نگه دارید تا هر یک از معاملات مالی کسب و کار خود را از هزینه های شخصی خود جدا کنید. برای شرکت ها، داشتن یک حساب بانکی تحت نام شرکت یک الزام قانونی است. بدون آن، فروشندگان و مشتریان قادر به پرداخت به شرکت نخواهند بود. با این حال، حتی اگر کسب‌وکار خود را به‌عنوان یک شرکت انفرادی یا مشارکتی اداره می‌کنید، باز کردن یک حساب بانکی تجاری جداگانه مزایای زیادی دارد. این به بهترین شیوه های حسابداری کمک می کند و برای فصل مالیاتی آن سپاسگزار خواهید بود. باز کردن یک حساب بانکی تجاری نیز احتمالاً رسیدگی به حسابرسی های احتمالی را آسان تر می کند، به علاوه هرگونه کارمزد مرتبط با حساب را می توان به عنوان هزینه تجاری کسر کرد. بسته به اولویت های بانکی شما، گزینه های زیادی برای کشف حساب های تجاری مختلف وجود دارد که می توانید با RBC باز کنید.
 
افتتاح حساب بانکی تجاری با RBC آسان و سریع است. شما می توانید به صورت آنلاین درخواست دهید و در کمتر از 15 دقیقه، شماره حساب بانکی کسب و کار خود را دریافت خواهید کرد. برای فعال کردن و نهایی کردن حساب خود، ممکن است لازم باشد برای تأیید هویت خود به شعبه مراجعه کنید. جزئیات بیشتر در مورد افتتاح حساب تجاری RBC را ببینید.
 
یکی از مزایای متعدد ثبت کسب و کار خود در Ownr این است که هنگام باز کردن یک حساب تجاری، پول را پس خواهید گرفت. شرکت‌های انفرادی می‌توانند 100 دلار و شرکت‌ها در صورت باز کردن حساب بانکی تجاری در RBC ظرف 60 روز، 300 دلار دریافت کنند. جزئیات کامل پیشنهاد را اینجا ببینید.
8. تامین مالی برای کسب و کار خود
در حالی که برخی از مشاغل با بودجه اندکی راه اندازی می شوند، برخی دیگر برای شروع به کار به سرمایه نیاز دارند. در اینجا برخی از مکان هایی است که می توانید بودجه پیدا کنید.
 
کمک های مالی و مالی کسب و کار دولت فدرال
دولت کانادا طیف وسیعی از کمک‌های مالی، اعتبارات مالیاتی، برنامه‌های تامین مالی، یارانه دستمزد و انواع دیگر منابع مالی و منابع را برای صاحبان مشاغل کوچک دارد.
 
اگر در زمینه‌های خاص به پشتیبانی کوتاه‌مدت نیاز دارید - به عنوان مثال، یک تیم بازاریابی دیجیتال، طراحی وب، برنامه‌نویسی یا مدیریت رویداد - برنامه تجربه کاری دانشجویی فدرال هنگام استخدام دانشجویی برای یک دوره کاری، یارانه دستمزد را ارائه می‌دهد. این می تواند راهی مقرون به صرفه برای تسریع پروژه ها و ایجاد شبکه ای از استخدام کنندگان احتمالی آینده باشد.
 
کمک های مالی تجاری انتاریو
استان انتاریو دارای برنامه های تامین مالی برای کسب و کارهای کوچک برای حمایت از مشاغل بومی و مشاغل کوچک در شمال انتاریو و همچنین کمک هزینه های آموزشی برای کارمندان فعلی و آینده است. همچنین می‌توانید بررسی کنید که آیا شهرداری یا مراکز نوآوری منطقه‌ای شما کمک‌های بلاعوض یا برنامه‌های تأمین مالی برای استارت‌آپ‌های محلی ارائه می‌دهند. درباره کمک هزینه های کسب و کار کوچک موجود در انتاریو بیشتر بیاموزید.
 
سرمایه گذاران فرشته
سرمایه گذاران فرشته به طور کلی بودجه (و در برخی موارد راهنمایی) را برای سهامی در شرکت شما فراهم می کنند.
 
تامین مالی جمعی
سایت‌های سرمایه‌گذاری جمعی مانند Kickstarter، Indiegogo، GoFundMe، و Patreon (برای سازندگان) از قدرت افراد و شبکه‌ها برای مشارکت با مبالغ کوچک برای رسیدن به یک هدف بزرگ جمع‌آوری سرمایه استفاده می‌کنند. انتخاب های زیادی برای انتخاب وجود دارد؟ این راهنما را در مورد نحوه انتخاب یک پلتفرم تامین مالی جمعی مناسب برای کسب و کار کوچک خود بخوانید.
 
9. جواز کسب و مجوز کسب کنید
مجوزها و مجوزهای خاص برای بسیاری از انواع مشاغل مورد نیاز است. همانطور که قبلاً ذکر شد، BizPal لیست مفصلی از مجوزها و مجوزهایی که ممکن است برای کسب و کار خود نیاز داشته باشید ارائه می دهد. نتایج را می توان بر اساس موقعیت مکانی، صنعت و فعالیت های تجاری شما فیلتر کرد. مهم است که همه مجوزهای مورد نیاز برای کسب و کار خود را بدانید و به دست آورید.
 
یکی از مجوزهای متداول مورد نیاز برای شرکت های انفرادی و مشارکت، ثبت نام تجاری است (که قبلاً به عنوان مجوز کسب و کار اصلی یا MBL شناخته می شد). این اطلاعات پایه ای درباره کسب و کار شما، مانند نام، آدرس، شماره کسب و کار و شرح فعالیت های تجاری شما را فهرست می کند.
 
به خاطر داشته باشید که ممکن است مواردی وجود داشته باشد که مجوزهای اضافی فراتر از مجوزهایی که قبلاً برای شروع عملیات تجاری مورد نیاز بود، مورد نیاز باشد. به عنوان مثال، عکاسان اغلب به مجوز مکان برای عکاسی نیاز دارند و مجوزهای ویژه اغلب برای رویدادها مورد نیاز است.
10. با بیمه تجاری از شرکت خود محافظت کنید
بیمه تجاری یک نکته مهم است. بیمه مناسب برای کسب و کار شما می تواند از شما یا شرکت شما در برابر مسئولیت و زیان هایی که می تواند از نظر مالی ویرانگر باشد محافظت کند. گزینه های مختلفی برای بیمه مشاغل کوچک وجود دارد و نوع پوششی که برای کسب و کار شما مناسب است به فعالیت های تجاری شما بستگی دارد. برخی از فعالیت‌های تجاری نسبتاً کم خطر هستند (به عنوان مثال، اگر شما تنها کارمند هستید و از خانه با لپ‌تاپ خود کار می‌کنید)، در حالی که برخی ممکن است به پوشش بیمه‌ای اضافی برای محافظت نیاز داشته باشند (مثلاً اگر یک سرویس عمومی ارائه دهید که شامل آن می‌شود. درجاتی از خطر).
 
در اینجا چند گزینه وجود دارد که باید هنگام انتخاب نوع بیمه کسب و کار مورد نیاز کسب و کار کوچک خود در نظر بگیرید.
 
بیمه مسئولیت عمومی
بیمه اموال تجاری
بیمه درآمد کسب و کار
بیمه غرامت کارگران
بیمه مسئولیت حرفه ای
بیمه نقض اطلاعات
بیمه خودروهای تجاری
ما توصیه می کنیم با یک کارگزار بیمه تجاری با تجربه تماس بگیرید تا به شما در مورد پوشش مناسب برای عملیات تجاری خود مشاوره دهد.
11. حضور برند خود را ایجاد کنید
کسب‌وکار شما اساساً در این مرحله آماده راه‌اندازی است—بنابراین زمان آن رسیده است که حرف‌های خود را اعلام کنید و پایگاه مشتری خود را ایجاد کنید. استراتژی بازاریابی شما به نوع کسب و کار و بودجه بازاریابی شما بستگی دارد، اما چندین راه موثر برای ارتباط با مشتریان وجود دارد:
 
دنبال کننده های رسانه های اجتماعی خود را با محتوای جذاب ایجاد کنید
برای ایجاد وفاداری به برند و افزایش فروش، مستقیماً با بازاریابی ایمیلی به مشتریان دسترسی پیدا کنید (اگر می‌خواهید این کار را برون سپاری کنید، خدمات بازاریابی ایمیلی مانند HubSpot یا MailChimp را در نظر بگیرید)
از رسانه های اجتماعی پولی برای ایجاد فالوورهای خود و رسیدن به بازار کارآمدتر استفاده کنید
با نشریات محلی یا ایستگاه های رادیویی تبلیغ کنید تا به بازارهای خاص یا جمعیتی برسید
شرکت در رویدادهایی برای افزایش آگاهی از برند (و مراقب فرصت‌های حمایت مالی غیرمجاز)
در صنعت خود در میان گروه های تجاری محلی و متخصصان بازاریابی و رویدادها شبکه کنید
12. کارمندان را استخدام کنید و کسب و کار خود را افزایش دهید
همانطور که استراتژی بازاریابی شما نتیجه می دهد و کسب و کار شما شکوفا می شود، ممکن است به این فکر کنید که چگونه با خودکار کردن وظایف خاص، کسب و کار خود را رشد داده و مقیاس دهید تا در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید. نقطه عطف مهم دیگر استخدام کارمندان برای کسب و کار کوچک شماست.
 
یکی از راه‌های راه‌اندازی کسب‌وکارتان برای رشد و مقیاس‌پذیری، خودکار کردن وظایف و فرآیندها در هر کجا که ممکن است است. می‌توانید ایمیل‌ها را برای مشتریان خودکار کنید، محتوای رسانه‌های اجتماعی را به صورت دسته‌ای آپلود و زمان‌بندی کنید، یا از برنامه‌ها برای ارسال پیشنهادات و فاکتورها یا پذیرش پرداخت‌ها استفاده کنید. پشتیبانی پاره وقت همچنین می تواند زمان شما را برای رشد آزاد کند. یک دستیار مجازی می‌تواند تقویم شما را مدیریت کند و از صورت‌حساب‌ها، پرداخت‌ها یا درخواست‌های مشتری مراقبت کند، در حالی که یک مدیر رسانه اجتماعی آزاد می‌تواند استراتژی، ایجاد محتوا و تعامل را مدیریت کند.
 
حتی کارآفرینان انفرادی ممکن است به جایی برسند که تقاضا برای کالاها یا خدمات بیش از توان یک نفر باشد. صرف نظر از اینکه بودجه لازم برای استخدام کارمندان را داشته باشید یا برخی از کارها را برون سپاری کنید، آوردن افراد مناسب می تواند به ارتقای سطح کسب و کار شما کمک کند.
 
ممکن است بخواهید متخصصان دیگری را برای خدمات خاص در نظر بگیرید، مانند یک وکیل برای نوشتن قرارداد فروشنده یا یک حسابدار برای مدیریت دفاتر و تهیه پرونده های مالیاتی.
 
  • ۰۲/۰۲/۰۵
  • ترجمه رسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی